lang houdbaar
de boodschap blijven laden, beleven
én vooral te verankeren bij je doelgroep.
Een goed verhaal dat mooi verpakt is, is een mooie basis om jarenlang vooruit te kunnen met je marketing- en communicatiestrategie. Een goede investering voor de lange termijn. Maar dit is niet het einde van het traject. Sterker nog, dit is pas het begin!
Je moet je boodschap constant blijven herhalen. Coca-Cola is ook niet gestopt met reclame maken, omdat iedereen het merk nu wel kent. De kracht van herhaling zorgt ervoor dat jouw merk altijd on-top-of-mind blijft bij je doelgroep. Bij Applepie snappen we dat er goede resultaten behaald moeten worden. Daar gaat het natuurlijk wel om. Tijd dus om de boodschap te gaan laden, te beleven en vooral te verankeren. We dagen onszelf steeds weer uit om merkstrategie nóg beter aan te laten sluiten bij de doelgroep, om voor nóg meer herkenning te zorgen. Dat betekent analyseren, bijsturen en soms houdt het in dat we de hele communicatieregie uit handen nemen. Omdat we nu eenmaal willen dat het klopt. En dat we samen de doelstelling bereiken waar het allemaal mee begon.