Fonk150
Let's
meet!

Toerkoop


Rebranding
Rebranding - Applepie communicatie. goed verhaal.



Afbeelding

Inspelen op verandering

De markt rondom de reizende consument ontwikkelt zich razendsnel. Toerkoop wil hierbij niet achterlopen, maar juist inspelen op de veranderende markt van reizen. Volop kansen dus en de hoogste tijd voor ‘rebranding’ van het merk.

Het nieuwe concept ‘Om de hoek ligt de wereld aan je voeten’ hebben we als thema in de communicatiemiddelen verwerkt. We hebben de visuele uitstraling en identiteit van Toerkoop een opfrisbeurt gegeven en dit terug laten komen in het magazine Passie voor reizen, waarin persoonlijke verhalen en service centraal staan.

toerkoop2.jpg
toerkoop3.jpg
toerkoop4.jpg
toerkoop5.jpg
toerkoop6.jpg

Goed verhaal... toch?

- Applepie communicatie. Goed verhaal -

onze opdrachtgevers

m-line2020.svg
tristar.svg
attero.svg
skillstown-connect.svg
elbo-technology.svg
dsv.svg
cinderella.svg
logo-verbruggen-oss.svg
par-logo-robert-rgb.jpg
tzorg.svg
logo-greve-zwart.svg
topdealplaza.svg
van-der-horst-aannemers.svg
maxeda.svg
prestop-logo.jpg
cinergie.svg
fitness24-logo.png
bata-logo.png
heu-logo-payoff-lc-rgb.svg
logo-blackwood.svg
deurrubberservice.jpg
trined.svg
bowerkt-logo-payoff-rgb.jpg
udenco-logo.svg
logo-allplast.png
wake-up.svg
van-tilburg.svg
logo-make-a-wish-blauw.png
vebaboxcoldchaininnovators.svg
logo-nxt-fysio.svg
air-liquide.png
vbv.svg
nova-nature-logo.png
pronto.gif

Deze website maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u betere en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?