'Eerst 'the perfect story', dan pas denken aan storytelling.' Een verhaal dat klopt en dat je waar kunt maken.
Dat is waar Applepie iedere dag mee bezig is; werken aan een goed verhaal voor onze klanten.
Met ruim 20 man/vrouw sterk en ieder vanuit zijn discipline en ervaring. Dat doen we voor ondernemers die continu gas willen geven, of die een volgende fase ingaan, voor een groeispurt staan of nieuwe wegen willen bewandelen.
Een goed verhaal en een sterk merk
maak je samen.
Samen krijgen we jouw krachtige verhaal boven tafel en werken dit tot in de puntjes uit. We zetten het mooi neer en krijgen én houden het met alle benodigde kanalen op het netvlies bij jouw doelgroep. We analyseren wat er gebeurt en sturen zo nodig bij. Dat is de dagelijkse kost voor onze adviseurs, bedenkers, mooimakers, vertellers, ontwikkelaars, bouwers en regelaars.
Een goed verhaal stevig neer zetten.
Om een goed verhaal stevig neer te zetten gebruiken we in aanvang het liefst al onze disciplines; onderzoeken, ontdekken, onderscheiden, ontwikkelen en onderhouden. Onze Applepie methodiek dus. Vijf logische stappen om te komen tot dat onweerstaanbare verhaal. Een aanpak waarbij we stap voor stap, samen met jou als opdrachtgever, naar een helder eindresultaat toe werken.
Wat als je alleen een puntje Applepie nodig hebt?
Het is natuurlijk niet altijd noodzakelijk of wenselijk om onze complete Applepie methodiek in te zetten. Bijvoorbeeld een op zichzelf staande website of -shop, corporate identity, periodiek, folder, magazine, nieuwsbrief, webblog, campagne of content marketing zijn aan de orde van de dag. Alles komt voorbij. Maar ook hier geldt; we laten dat graag gepaard gaan met een goed verhaal.
Achter iedere opdracht die voorbij komt, groot of klein, moet een kloppend verhaal zitten.
We brengen dat verhaal tot leven. Dat doen we met waardevolle content, een passend design, een goed uitgedacht communicatieplan. Want wat, of hoe je ook communiceert, je moet het wél altijd waar kunnen maken. Het moet naadloos passen binnen je identiteit, je doelgroep in het hart raken en aansporen tot actie. Maar dé belangrijkste voorwaarde is... die smaakvolle boodschap moet blijven hangen!